HOME AND My FRIENDSTER

Tutorial lain..

ayat blink2

Seronok lak tengok blog kak linda tu meriah ngan ayat bergaris dia..sangat sesuai ngan ayat yang dia gunakan...kreatif dan kritissss ...

ok la,bebel banyak2 pon tarak guna jugak..mata dah mula nak tido nie...

Ada satu lagi cara nak buat ayat2 kita tu menarik....ayat tu akan jadi cam kat bawah nie...

berkelip2 mcm kelip2

cara dia sama gak mcm nak buat ayat bergaris tu....cuma perkataan dia tu tukar la...tukar jadi blink,tak susah ponkan?contoh dibawah...

<blink>contoh </blink>

ok..selamat menchobaaa

post signature

1 comment:

KelOrLeaF said...

dah lama carik benda ni...

salam ramadhan